De kerstperiode was erg gezellig. In sommige klassen waren er kerstfeestjes en er was ook het jaarlijkse kerstdiner.
No Supported Files in Gallery
De kerstperiode was erg gezellig. In sommige klassen waren er kerstfeestjes en er was ook het jaarlijkse kerstdiner.
De leerlingen van OV2 zijn druk in de weer in het houtatelier met juf Kim. Ze demonteren palletten en maken mooie kunstwerkjes.
Voor meer foto’s ga naar onze facebookpagina:
SBSO Zonneweelde wordt SBSO HELIX
De leerlingen van van de OBS klas, OV2 A en OV2B gingen op 21 en 22 september op tweedaagse. Zo leerden ze elkaar wat beter kennen. Het zonnetjes hadden ze alvast mee. Het was zeker en vast geslaagd voor iedereen.