De leefweek van de auti's zat vol leuke dingen. Check snel de foto's...
No Supported Files in Gallery
De leefweek van de auti's zat vol leuke dingen. Check snel de foto's...
Herfst…
Het vallen van de bladeren!!!!
Tijd om bomen te herkennen en te determineren.
Tuinbouw 2de en 3de jaar trok het Pijnven in op zoek naar de soorten bomen die in dit bos voorkomen.
Heel wat bomen stonden al in hun herfstkleed, de grond was bedekt met bladeren en vruchten, wat het makkelijker maakte om de bomen te determineren aan de hand van de determinatiekaart.
Amerikaanse eik, tamme kastanje, zomereik, den, berk…. Een bos vol bomen.
Ook onze leerlingen hielpen mee met de zwerfvuilactie en haalden behoorlijk wat vuil van de straten. Goed gewerkt! De foto’s van de leerlingen van OV1C/D staan in dit album.
De leerlingen van OV2D, OV2E en OV2F leerden voor de allereerste keer stikken op stof. Ze moesten de lijnen afmeten met de meetlat op het stof om zo rechte lijnen te kunnen stikken. Hun eerste oefening ‘recht stikken’ werd goed begeleid door juf Amber.